wtorek, 21 maja 2019

Trzecie rocznica!

Hej!
Dzisiaj nie ma rozdziału, ale za to mamy okazję do poświętowania. Siedemnastego maja minęła trzecia rocznica założenia boga!
Wiele od tego czasu się zmieniło. Wielu z Was przewinęło się przez mój blog, zostawiając coś po sobie, za co jestem bardzo wdzięczna. Każde słowo krytyki brałam sobie do serca i starałam się w kolejnych rozdziałach o nich pamiętać.
Zaczęłam uważniej planować, przez co ja i mój przyjaciel, który mi pomaga,spędziliśmy dużo czasu na zastanawianiu się czy to co piszę ma jakiś sens. W dodatku postanowiłam sprawdzić, gdzie mogę jeszcze popełniać błędy, dlatego postanowiłam zgłosić się do ocenialni "Wspólnymi Siłami". Mam wielką nadzieję, że to pomoże mi poprawić się jeszcze bardziej. Trzymam mocno kciuki za Elektorwnię, która ocenia moją pracę!
Przejdźmy teraz do statystyk:
W ciągu trzech lat blog skomentowano 330 razy (włącznie z moimi)
Na chwile obecną, blog wyświetliło 12 070 osób
Najbardziej popularnym rozdziałem jest "Ceremonia Przydziału"

Dziękuję wszystkim, którzy przewinęli się przez mój blog. I dziękuję dwóm najbardziej aktywnym czytelniczkom: Idzie aka Atari oraz Siedmiorękiej Sowie. Dzięki Wam nadal mam motywację, także szalenie dziękuję za czytanie!
Co dalej? W piątek powinien pojawić się rozdział, jako, że sezon maturalny dobiegł dla mnie końca, a później... Plany, plany i jeszcze raz plany na trzecią część.
No nic, nie pozostaje mi powiedzieć już nic innego jak jedno wielkie

Dziękuję!

Znalezione obrazy dla zapytania hp party hard

Sonia

1 komentarz:

  1. Ale to szybko zleciało ❤️ A ja nadal pamiętam czytanie pierwszych rozdziałów! Wszystkiego najlepszego! Ale szkoda, że nie założyłaś dwa dni wcześniej �� Byłyby podwójne urodziny xD
    Pozostaje mi właściwie życzyć kolejnych super rozdziałów i duuużo weny ❤️❤️ Teraz masz czas, biorąc pod uwagę, że szkola to już przeszłość xD

    OdpowiedzUsuń

theme by xvenom | sg