wtorek, 19 maja 2020

Czwarte "urodziny"

    Do osób, które myślały, że to nowy rozdział... I'm sorry
    

    Proszę Państwa, stało się.

    Wraz z dniem siedemnastego maja minęły cztery lata od czasu założenia tego bloga.
    Co się w ciągu tego czasu wydarzyło?
  • Na pewno wygląd się zmienił 
  • lubię wierzyć, że moje zdolności pisarskie wzrosły
  • napisałam dwie księgi i jestem w trakcie (tak, nadal to robię) pisania części trzeciej
  • dostałam ocenę na Wspólnymi Siłami, za którą jestem bardzo wdzięczna
  • dołączyłam do kilku katalogów
  • MAM BETĘ, KTÓRA KOCHA MNIE ROASTOWAĆ
  • iiiii muszę się nauczyć bloggera na nowo
Przez te cztery lata, blog prowadziłam bardzo nieregularnie i to się pewnie nie zmieni. Mimo to i tak pewnie będę nadal pisać tą historię, nawet jeśli będzie to dla siebie samej.

Dziękuję wszystkim, którzy przewinęli się przez ten blog i coś po sobie zostawili, szczególnie, że blogger już dawno odszedł do lamusa :')
Here's to the next eventful years! Mam nadzieję, że ze mną wytrzymacie!
Sonia
professor mcgonagall gifs | WiffleGif

1 komentarz:

  1. Hej, bardzo ciekawe opowiadanie, jestem już po lekturze kilku rozdziałów, ale więcej wciąż przede mną (a że lubię dużo czytać, to tym bardziej mnie to motywuje). Największy plus - rocznik Freda i Georga, bo chyba pierwszy raz trafiłam na takie opowiadanie. Jeśli masz ochotę przeczytać o losach dzieci bliźniaków Weasley, to zapraszam na mojego bloga (link w SPAMIE) :)
    Pozdrawiam i życzę weny, bo mam nadzieję, że nim dojdę do końca pojawi się coś nowego.
    PS Spóźnione 100 lat z okazji czwartej rocznicy owej twórczości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

theme by xvenom | sg